Info

Heurns-Belang is opgericht op 22 mei 1975, in de statuten werd toen opgenomen in artikel 2:

De vereniging heeft ten doel de algemene belangen van De Heurne te bewaken en te bevorderen, teneinde de leefbaarheid te waarborgen en de onderlinge band te versterken.

 

Het huidige bestuur van Heurns-Belang streeft daar nu nog steeds naar en wil zich daar ook volledig voor inzetten. Als bestuur zijn we niet dagelijks bezig met deze zaken. Naast de gewone vergaderingen die wij ongeveer één keer in de zeven weken houden zijn er tussen door zijn er ook commissievergaderingen. Dat betreft dan commissies waarin we vertegenwoordigd zijn in de gemeente Aalten en/of het contact met de gemeentelijke ambtenaren.
Als bestuur kunnen we dit niet allemaal alleen en vragen daarom ook de medewerking van de inwoners van De Heurne om met ons mee te denken en ons te helpen om het mogelijk te maken zodat iedereen met plezier in De Heurne kan wonen.

 

Het huidige (juni 2019) bestuur bestaat uit:

 

Voorzitter
Bennie Bruggink
Tel. 0315 – 653222
Mail:

 

Penningmeester
Henk Lammers
Tel. 06 – 53208292

 

Bestuurslid
Brenda Berendsen-Hengeveld

 

Bestuurslid
Daniëlle Ruesink


 

 

Slecht of geen mobiel bereik

Geen of slecht mobiel bereik kan verschillende oorzaken hebben. Eén van de belangrijkste oorzaken is dat er obstakels zijn tussen jouw mobiele telefoon en de zendmast, zoals:
– Gebouwen
– Bomen
– Betonnen muren en plafonds
– Metalen leidingen en liftkooien

Gelukkig zijn er manieren om je bereik te verbeteren. Wij geven 5 tips;

Tip 1: Probeer een andere locatie
Misschien een open deur, maar zoek een plek met beter bereik. Bijvoorbeeld bij het raam of op een hogere verdieping. Loop bij slecht bereik zo min mogelijk rond. Ga naar buiten, het bereik is buiten namelijk beter dan binnenshuis.

Tip 2: Telefoon uit de buurt van apparaten
Andere elektronische apparaten kunnen de ontvangst verstoren, waardoor je geen bereik kan hebben. Denk hierbij aan een laptop, tablet, koffiezetapparaat en andere elektronica.

Tip 3: Kies een andere netwerkmodus
Probeer of je met een andere netwerkmodus beter bereik hebt. Bij de meeste toestellen kun je kiezen uit 3G (UMTS) en 4G (LTE).

Tip 4: Start je telefoon opnieuw op
De smartphone is vergelijkbaar met een computer. Daarom is het belangrijk om deze regelmatig opnieuw op te starten. Zet je telefoon helemaal uit. Zet je telefoon daarna weer aan. In veel gevallen lost opnieuw opstarten het probleem op.

Tip 5: Controleer of er een storing is
Bekijk de actuele storingen en werkzaamheden bij jou in de buurt. Via coveragechecker.nl kun je zelf bekijken hoe het bereik in jouw regio is en of je bijvoorbeeld in een ‘blind spot’ zit.