Lid worden

Verbonden met De Heurne
Het zou eigenlijk vanzelfsprekend kunnen zijn, als inwoner van De Heurne ben je gewoon lid van het Heurns Belang. Gewoon zoals het ook voor ons vanzelfsprekend is dat we als bestuur iedereen uit De Heurne willen vertegenwoordigen.

 

Lid worden voor slechts zes euro
Als u nog geen lid bent, kunnen wij ons dan ook voorstellen dat u best lid wilt worden. Lid worden is mogelijk vanaf 18 jaar, de jaarcontributie is slechts zes euro. U mag ons er op aanspreken, telefonisch of per email aanmelden maar het meest gemakkelijke is om hieronder de gevraagde gegevens in te vullen en dan op verzenden te klikken.

 

Aanhef:
MevrouwDe heer

Voornaam:

Achternaam:

Straat:

Huisnummer:

Postcode:

Woonplaats:

Telefoon:

Email:

Geboortedatum:

 

De contributie, 6 euro per jaar:
betaal ik automatische per bankmaak ik ieder jaar zelf over

Uw bankrekeningnummer, geef hier een '0' in als u de contributie zelf overmaakt

 

Spam beveiliging:
Geef ontbrekend getal in 1 + 4 =

 

Gaat u akkoord met ons Privacy Statement?
Ja ik ga akkoord
Alles ingevuld? Klik dan op verzenden:

        

 

haan-w320

Slecht of geen mobiel bereik

Geen of slecht mobiel bereik kan verschillende oorzaken hebben. Eén van de belangrijkste oorzaken is dat er obstakels zijn tussen jouw mobiele telefoon en de zendmast, zoals:
– Gebouwen
– Bomen
– Betonnen muren en plafonds
– Metalen leidingen en liftkooien

Gelukkig zijn er manieren om je bereik te verbeteren. Wij geven 5 tips;

Tip 1: Probeer een andere locatie
Misschien een open deur, maar zoek een plek met beter bereik. Bijvoorbeeld bij het raam of op een hogere verdieping. Loop bij slecht bereik zo min mogelijk rond. Ga naar buiten, het bereik is buiten namelijk beter dan binnenshuis.

Tip 2: Telefoon uit de buurt van apparaten
Andere elektronische apparaten kunnen de ontvangst verstoren, waardoor je geen bereik kan hebben. Denk hierbij aan een laptop, tablet, koffiezetapparaat en andere elektronica.

Tip 3: Kies een andere netwerkmodus
Probeer of je met een andere netwerkmodus beter bereik hebt. Bij de meeste toestellen kun je kiezen uit 3G (UMTS) en 4G (LTE).

Tip 4: Start je telefoon opnieuw op
De smartphone is vergelijkbaar met een computer. Daarom is het belangrijk om deze regelmatig opnieuw op te starten. Zet je telefoon helemaal uit. Zet je telefoon daarna weer aan. In veel gevallen lost opnieuw opstarten het probleem op.

Tip 5: Controleer of er een storing is
Bekijk de actuele storingen en werkzaamheden bij jou in de buurt. Via coveragechecker.nl kun je zelf bekijken hoe het bereik in jouw regio is en of je bijvoorbeeld in een ‘blind spot’ zit.